Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 14 februari 2014

Av Annci Hultström - 14 februari 2014 20:52

... mitt i natten igen. Den här gången för att det kliar. Överallt. Och intensivt. På samtliga platser hittar jag en liten knappnålshuvudstor plupp. Det är fan så jag tror det är nåt skit i täcket. Eller så är det strandloppor som bitit i solnedgången och som inte började klia förrän nu. Hursomhelst är det vansinnigt irriterande... Kanske får ta en allergitablett. Undrar om det hjälper?!?

*gah* och god natt!

Av Annci Hultström - 14 februari 2014 17:40

... i natt. Efter bara ett toa-besök. Och idag har det känts bra. Tror dock att det var Hans-middagen som spökade, för när vi träffade fam J i morse visade det sig att Christer åxå drabbats. Han dock några resor värre. Tyvärr.

Och vi åt, av misstag, samma mat. Ja, alltså... de gav min mat till honom och han började äta. Sen kom hans mat och vi bytte... Men... svårt att veta sånt.

Hursomhelst så mådde han bättre nu ikväll och åt i alla fall middag.

I övrigt har vår Alla Hjärtans Dag inte bestått i mer än sol, bad och solnedgång. Och såklart Mello, med middag, på rummet. Förra lördagens. Hoppades Manda skulle gå vidare. Men nä...


Nu är det dags att runda av och knyta mig (oss). Så god natt och sov gott. Och hörrni: Happy Valentines på er!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards