Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 13 februari 2014

Av Annci Hultström - 13 februari 2014 21:46

... Koh Lanta. Det är som att komma hem. Underbara ö!!

Tar gårdagen från början...

Kl 8 ringde klockan och det var dags för pappan att göra sig klar för ett mandomsprov ihop med Christer. 1237 trappsteg. Upp till Tiger Cave. Snodde bilderna från Christers fb. Helt utan att fråga. Hmhm, jorå minsann...


Det var visst väldigt jobbigt. Jag tror dom.

Vi andra fick vår beskärda del av motion vi med. För vi packade allt och bar ner det till repan när det var dags att checka ut. Däremellan låg vi vid poolen.

När de var tebax tog vi en tuktuk till "huvudgatan" där vi åt indiskt till lunch (det är därför jag är vaken vid den här tiden, kl 03.30...) Efter det kom vår taxi och vi påbörjade resan.

När vi väntade (evighetslänge) på sista färjan (som f.ö ska bli bro) fick vi med oss solnedgången över Saladan. Så fint!!



Hade inte chauffören kört fel hade vi klarat 2,5 timmes gränsen. Men nä, när jag stoppade honom menade han att han hittade. Halvvägs till nästa strand lade jag mig i igen och guidade honom tillbaks.

Vi packade upp myggmedlet, smorde in oss och knatade sedan ner på stranden. Första stoppet blev Mook Bar. Aaaaahhhhh, njutning. Som vi längtat!!!

Middagen intogs på Hans, men var tyvärr lite av en besvikelse. Inte alls så gott som det brukar vara. Allt smakade tomat. Typ.

Efter det väntade bingen. Eller ja, vi packade upp först. Och nu ligger jag alltså här. Mitt i natten. Har gjort ett besök på damernas, men innan jag kan somna om verkar det behövas ett till. Så det kan bli...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards