Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 8 februari 2014

Av Annci Hultström - 8 februari 2014 11:26

... på plats. Äntligen! Här kommer dagen från begynnelsen...

Efter frukost och sista fixet hemma blev vi hämtade av en taxi kl 10.15 En kvart senare var vi på Arlanda och ytterligare en halvtimme senare hade vi klarat av både incheckningen, växlingskontoret och säkerhetskontrollen. Efter en sväng i taxfreen åt vi lunch (med Marre) på O'Learys. Vips var det dags att gå till gaten.

Planet lyfte 10 min före utsatt tid och när det landade 1,5 timme före tidtabellen hade jag fått ihop hela 75 min sömn. De andra två typ inget.


Kollade på ett par filmer, bl.a Notting Hill (me love).

I väntan på planet däckade W och sov ett par timmar. H bar henne ombord, så hon sov hela den resan.

Tyvärr räckte det inte med 4 timmar, så sömnbristen tog ut sin rätt och hon kräktes i taxin. 2 min innan vi var framme. Första gången det hänt, så det varväl på tiden...

Väl på hotellet fick vi vänta på rummet 3,5 timme, men ryckte badkläder och lade oss vid poolen. I sällskap med fam J, som agerade välkomstkommitté. Trevligt som attans att upprepa ett vinnande koncept.

Nu väntar jag flitigt på att kl ska bli 21 så det är legalt att lägga sig för natten. Softar vidare vid poolen så länge. Helt ok syssla måste jag säga.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards