Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 5 februari 2014

Av Annci Hultström - 5 februari 2014 22:58

... aktiv dag. Fullt upp på jobbet. Smet tidigare. Var hemma 16.10 Lagade middag. Åt. Åkte till Gotterian. Lämnade efter det av gymnastikfolket. Åkte och färgade fransar och bryn. For vidare till Rotebro. Handlade på bolaget, ÖB och Willys. Åkte hemåt igen. Stannade och köpte buss-"remsa". Hämtade gymnastikfolket. Väl hemma har jag fått ner 6 klänningar till 3, 18 linnen till 13 (ska bli ännu färre... tror jag), 7 kjolar till 3. Börjar med andra ord bli klar. Typ. Kanske.

Nu har jag tagit en knäcke på stående fot och förflyttar mig nu till bingen.

God natt och sov gott!!!!

Av Annci Hultström - 5 februari 2014 07:57

... jag slutade på mitt förra jobb har jag sovit som en klubbad säl, i stort sätt varje natt. Till den här veckan. Har vaknat nån gång varje natt och sen långt innan klockan.

Tror orsaken är packningsstress. Och "allt-som-måste-fixas-innan-avresa"-stress. Men vet ni? Det gör inget. Inget alls. Det för mig extra sova-kunnig på planet.

33 timmar och 40 min till lyft. Mmmmm...

Nu sitter jag på bussen, påväg till jobbet. Det blir en lite kortare dag idag. Har bett om att få smita vid 15.30 idag. Har 1000 saker att hinna med... Färga fransar å bryn (snygg även i på playan). Bolaget (vin till dagens). Godisaffären (färdkost). Solskyddsfaktor (hellre gyllene än röd). Middagsmat till i morgon. Å utöver det ska jag å W utfodras och skjuts iväg till gympan. Phu.

Känns som den här dagen kommer gå den med.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards