Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 2 februari 2014

Av Annci Hultström - 2 februari 2014 20:45

Idag var ingen bra dag alls. Som jag skrev har jag ont i höfterna och det blev ju inte bättre när jag gick, så efter 20 min gav jag upp.

Och naveln har smärtat mig idag åxå. Ni som följt mig vet att jag får vätska vid naveln ibland. Idag var en sån dag. Innan middagen kunde jag knappt stå upp, så det blev en värktablett till förrätt. Den gör att det för tillfället känns ok och ett par maskiner tvätt klarats av. Och hänger den gör jag framför tv:n. Till " Så ska det låta". Ser mig/oss rätt frekvent. Men tack och lov på håll. Eh... tills nu.

När det är klart ska jag ta mig ett kvällsmål, fruktsallad med kesella. Mums! Å efter det blir det nog bingen. Så jag säger, redan nu, god natt. Sov gott och dröm sött!!

Av Annci Hultström - 2 februari 2014 17:12

... för mina 60 minutes of fame. Ja, i alla fall enligt studiokvinnan som berättade om hur inspelningen skulle gå till. Enligt henne skulle jag visst vara i bild typ hela tiden. Så missa inte "Så ska det låta" ikväll kl 20 på SVT1.

Usch, vilken seg dag. Skulle göra massor, men har inte ens gjort en tredjedel. Vaknade efter kl 9, åt frulle, började kolla igenom alla sommarkläder och andra "måste-med-till-Thailand"-saker, åkte till centrum för att köpa korta träningsbyxor (hittade inte) och lämna in mina nya glasögon (ger upp på progressivt nu), hem igen för att fortsätta. Men... hoppsan, jag somnade på soffan när huset tömdes på folk (gympa). Nu ska jag fixa middag och ta min runda. Om det går. Har så sjukt ont i höfterna. Kanske får gå lite lugnt bara.

Förresten... H provade sina sommarkläder. Han kunde ha ett enda par shorts, resten var way to big. Han har ju tappat 8 kg under FF (och 4 innan) + förlorat 12 cm i midja. Så det är inte konstigt.

Nä, nu - Middagsfix!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards