Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg under januari 2014

Av Annci Hultström - 1 januari 2014 14:09

... är jag fan inte kaxig. Har inte varit såhär seg sedan millenieskiftet. Mår inte illa och har inte ont i huvudet, men crap vad skakig jag är. Benen bär mig inte. Så att ligga ner är vad jag klara bäst idag. Och man ska ju göra sånt man är bra på, så jag ligger väl helt enkelt vidare...

Av Annci Hultström - 1 januari 2014 11:08

... första utmaning är avklarad: Att ta mig de 10 metrarna till och från toaletten!

Herre min skapare vad benen är skakiga idag. Så kan det gå när man lyckas få till en kombo mellan för mycket alkohol och för lite sömn. Igen. Tänk att jag A L L T I D vaknar före kl 9, oavsett när jag lagt mig. Det är vansinnigt irriterande.

Jag låg dock kvar och dåsade till halv elva snåret. Och gav mig sedan ut på "promenaden".

Nu ska jag väl försöka mig på nästa utmaning: Ta på kläder, gå ner för trappan och äta "frukost".

Gott Nytt År på er!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards