Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 29 januari 2014

Av Annci Hultström - 29 januari 2014 21:32

Ja, jag skrev fel igår... då var det dag 27. Och idag alltså dag 28.

Jag var ju pissed igår. Det har jag inte varit idag, men däremot så enormt mentalt trött. Trött på att vara familjens projektledare. Trött på att tänka ut mat. Trött på att strida om fritids. Trött på att städa. Trött på att höra om allt tjejgnabb W upplever i skolan. Trött på att duscha (ja, det är såååå tråkigt... har jag alltid tyckt). Trött på att natta barn. Ja, ni hör - trött alltså.

Det låter som jag gör allt, men så är det inte (även om jag är den drivande). Men jag är ändå trött.

Nåja... det finns de som har det värre. Och snart blir det semester, då går det säkert över.

När jag kom hem idag fixade jag middag och sedan åkte vi till gympan. Där fick jag slita som ett djur i 2 timmar, då jag var ensam hjälpledare av typ 5. Så det, mina vänner, fick bli dagens träning. Och nu tänker jag lägga mig. Ser ingen vits i att vara vaken och sömn brukar hjälpa mot huvudvärk...

God natt!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards