Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 27 januari 2014

Av Annci Hultström - 27 januari 2014 21:58

Åh, jag ääääääälskar mitt löpband!! Har just klarat av 50 snabba minuter. 18 min var löpning. Den 4 juni ska jag klara 40 min löpning, så kämpa kämpa!!

Nu ska jag dra ett snabbt varv med snabeldraken i köket. Efter det väntar ett kvällsmål och sen blir det hopp i loppsäcken. Så - Natti natti!!

Av Annci Hultström - 27 januari 2014 07:08

... värld, vad är det som händer? Jag är så trött att jag ser i kors. Så här illa brukar det inte vara. Är det månne semesterhjärnan som kopplat på aningen för tidigt?

Igår lade jag mig för att sova på spikmattan. Normalt brukar jag vakna till efter 45 min till 1 timme. Men inte i natt. Nä, i nästan 4 timmar sov jag på den. Gaaaalet!!

Hoppas jag vaknar till när jag kommer ut i friskluften, annars blir den här dagen vääääldigt jobbig.

Det blir f.ö en del förändringar på jobbet. Vår chef ska nämligen lånas ut till Tysklandskontoret under två månader (från 24 feb), så jag och min kollega får styra skeppet själva. Det innebär att hon tar en stor del av chefens sysslor och jag får hennes. Känns jättekul med mer ansvar, men jag kommer sakna henne såklart. Fast 2 månader går galet fort, så vips är hon hemma igen.

Nä, nu måste jag skynda mig lite här. Önskar en finfin dag!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards