Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 18 januari 2014

Av Annci Hultström - 18 januari 2014 22:18

Det blev inte mycket till träning idag... men en 25-minuters prommis fick jag till i alla fall. Men 20 minuters snöskottning och 1 timmes bowling räknas kanske åxå?!

Dagen i övrigt då? Jo, den redde upp sig skapligt.

Skulle ju unna mig nåt idag, min undantagsdag. Det blev 1 småkaka, 1 chokladpralin, några jordnötter samt chicken quesedilla. I övrigt en ok matdag. I morrn återgår jag till min kesella...

Vi var f.ö på O'Learys i Kista. Där bowlade vi (morgondagens födelsedagsbarn vann) och åt middag. Med oss hade vi familjen Z. Lika trevligt och energigivande som alltid!!

Nu ses det på tv (igen), men jag tänker lägga mig snart. Behöver det känner jag. Så - God natt!!

Av Annci Hultström - 18 januari 2014 12:02

... jag är ur form. Idag med alltså. Vill helst av allt lägga mig i sängen, dra täcket över huvudet och sova. Känner mig irriterad och less. På allt. Och sötsugen är jag åxå. Åt nyss en apelsin, men vad hjälpte det?!

Somnade pissed igår och vaknade likadant. Så vid frukostbordet spydde jag ur mig hur less jag är. Less på att vi bara jobbar, tränar, ser på tv och sover. Inte ens hemmet har vi tagit hand om, så det ser ut som en knarkkvart här (ja, i mina skapligt pedantiska ögon alltså... resten av familjen tycker visst det är helt ok). Och jag kräktes lite över att vi inte ens kan lägga pussel (som jag älskar), utan tv:n hägrar så fort nåt ska göras... för att min käre make inte gillar att lägga pussel. Hmmm...

W tog tag i problemet och gjorde detta schema:


Är det något stadie i FF som ger en svacka just nu månne?

Nåväl, efter all galla gick jag ut och skottade hos oss och våra två gamla grannar. Sen blev det en prommis. Med sällskap:


Hon kom rätt långt efter. Om vi säger så.

Nu ska vi göra oss klara och åka på födelsedagslunch i Täby.

Njut er lördag!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards