Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 23 december 2013

Av Annci Hultström - 23 december 2013 19:28

... vad jag myser just nu. Allt, precis allt, är klart (min Jansson blev den bästa ever... tack Morberg... tårtan ser åxå ut att ha blitt bra, den kan jag ju inte nalla av). Julmusiken flödar. Julgodiset står framme. Ljusen är tända. Familjen har tagit det årliga julbadet (eller ja, en dusch i alla fall). Ett glas rött är upphällt. Och nu ska vi slå oss ner i soffan för att se julkalender. Härliga tid!!!!

Av Annci Hultström - 23 december 2013 15:01

Kopplingen från bloggen till FB har av någon outgrundlig anledning fallit bort. Så nu har jag lagt in det pånytt i hopp om att det ska funka.

Idag hade jag Tomtenissa-hjälp på jobbet. Söt som socker. Visst?!


När vi var klara för dagen fräste vi till Märsta och tände ljus på farmor & farfars grav. Sen blev det en snabbis till butiken med den gul-gröna skylten. Nu ska jag göra Jansson och sen blir det idel "dan-före-dopparedan"-mys.

Önskar er en lika fridfull fortsättning på dagen!

Av Annci Hultström - 23 december 2013 07:14

... dopparedagen borde det vara lag på att snö ska falla från himlen. Det är ju bara föööör trist det här. +4, gråtrist och regn. Bläääää!!!

Nåja, julstämning har jag så det räcker, men jag hade sett fram emot lite pulkaåkning de 9 lediga dagarna. Som börjar idag. Kl 13. Sköööönt!

Nej, nu ska W väckas. Hon ska med mig till jobbet idag.

Ha en finfin dag!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards