Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 20 december 2013

Av Annci Hultström - 20 december 2013 22:00

... är ju bara en av de sötaste. Och de går så bra ihop de där två. Se här bara... en stund i TV-soffan:


På W's kalas hade hon f.ö viskat till W att: "Åh, vad dina föräldrar är lyxiga".

Och när vi klädde granen sa hon: "Den här kvällen kommer jag aldrig glömma". Då vände jag mig bort. Ville inte att barnen skulle se mina tårfyllda ögon. Sötnosen!!!!

Här är den förresten - granen med delar av allt sitt pynt:


Nu ligger de i sängen. På tok för sent egentligen. Men, de får väl sova i bilen.

Själv ska jag göra matsäck. Och sen sova. Lär behövas. Så... sov gott och dröm sött!

Av Annci Hultström - 20 december 2013 18:20

... har tagit ett järngrepp om mig och det, kära ni, är alldeles... alldeles... underbart!!!

Arbetsdagen var lika bra som vanligt. Strax efter kl 15 hade chefen, vi ett obevakat ögonblick, satt en lapp på min skärm "Gå hem / M". Typ. Så det var bara att packa ihop och åka hem.

Väl hemma röjde jag järnet. Dammsög. Tände alla ljus. Och slog mig sedan ner vid köksbordet med ett glas rött för att insupa julen. Och ja, jag lyckades. Julefriden är här och den känns i heeeela kroppen. Ska förvisso jobba halvdag på måndag, men det känns bara kul.


Nä, nu ska jag fixa middag. Sen blir det julkalendern och julgranspåklädning. Därefter sängen. Ska ju upp före kl 6 i morgon. Tomten väntar ju på oss...

Njut er kväll. Det ska jag!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards