Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 8 december 2013

Av Annci Hultström - 8 december 2013 09:25

...att tända andra ljuset i staken.


Glad andra advent till er alla! <3

Här blir det pepparkaksbak och monterande/dekorerande av ett tredje pepparkakshus. Det ska få flytta med till jobbet.

Sen ska vi nog försöka köpa de sista 3 julklapparna. Efter det har jag bara maken kvar. Den svåraste av nötter att knäcka. Tips emottages tacksamt!

Nä, nu - adventsfrukost!

Av Annci Hultström - 8 december 2013 00:41

... sig utan den här mackapären innan?!


Den är revolutionerande, oslagbar och bara sååååå bäst. Rekommenderar den till er alla!

Vad det är?! Är inte det helt jättetydligt?! Vem som helst ser väl att det är en tejppistol. Tejppistol alltså. Tryck in handtaget och ut kommer en alldeles lagom bit med tejp. För paketinslagning alltså (ska du dra ett varv runt huset är det nog bäst att hitta nån annan bra mackapär). Den ger dig en hand fri att hålla pappret med. Är det inte genialt?!?!

Jag har nyttjat den vääääldigt mycket ikväll och är helt såld på den.

Vill du åxå ha en så är det till Clas Ohlson du får älga. Hela 49kr. Inklusive en tejprulle.

Här finns mer info: http://www.clasohlson.com/se/Tejphållare/Pr341099001

Nä, nu - S Ä N G E N!!!! Zzzzzzz...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards