Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 28 september 2013

Av Annci Hultström - 28 september 2013 23:16

... lägga mig, för mina öron behöver total tystnad. De har fått genomlida en hel eftermiddag + kväll med två stycken mega-fnissiga tjejer. Phu...

I morgon blir det upp med tuppen. H ska vara i Saltis kl 9 och köpa vinterdäck och själv ska jag gå/lufsa en mil är tanken.

Så hörrni - God natt!

Av Annci Hultström - 28 september 2013 14:57

... som H drömmer. Men inatt var det dags. När han vaknade av drömmen hade han varit så irriterad att det var svårt att somna om.

Vad han drömde? Jo, han körde på en påfart till en större väg. Den var som en stor böj följd av en tunnel. Han accade och väl inne i tunneln stod en hoper poliser och lasrade honom. De påpekade åxå att han körde över heldragen linje, men det gjorde han ju för att inte köra på dom. Hursomhelst gav de på förseelserna honom böter. Och en arg stund mitt i natten. Hahaha... kul. Tyckte jag som sov gott.

Nu har vi varit på Ikea + Ica Maxi. Nu ska jag damma, dammsuga och sedan fylla smörgåstårta. Sen inväntar jag bara gästerna. Som kommer i morgon alltså. Det är finaste Torhild & c/o vi ska få nöjet att pyssla om. Och då var det beställt Swedish smorgastarta ;-)

Ha en finfin fortsättning på lördagen. Det ska jag ha!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards