Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 27 september 2013

Av Annci Hultström - 27 september 2013 23:43

... tre glas, av det underbart goda vinet Ramos, innan sängen ropade mitt namn. Nu ligger jag här. Och ser i kors. Av trötthet. Zzzzzzz... God natt!

Av Annci Hultström - 27 september 2013 20:04

... är jag väl värd efter en faslig massa hemma-fix den här veckan. Eller?!


Thai från Tiger blev det åxå. Och nu - mys i soffan. Sen bingen. Är trött. Så trött.

Av Annci Hultström - 27 september 2013 16:05

... Finers karaktär Lynda Woodruff från Melodifestivalen?


Henne har jag pratat med idag. Jo, det är sant. De lät exakt lika, hon och rekryteraren som ringde mig (jaaaa, nu har hon äntligen ringt).

Hon pratade så engelsk engelska att det var svårt att förstå henne emellanåt. Hon använde ord jag aldrig hört förr. Så från min sida blev det många - pardon. Så i ärlighetens namn vete faaan hur det gick. Nåja, hon kommer ringa i mitten av nästa vecka. Då visar det sig...

Av Annci Hultström - 27 september 2013 14:15

... har jag fått alla fönster putsade (in- och utsida + emellan). Jag har åxå fått veta allt om fönsterputsarens barn, ex-fruar, ägda fastigheter, gjorda resor, hans politiska inställning, tidigare jobb, senaste dejten, nattliga vanor... ja, och en hel del annat. Och allt detta för bara 400kr. Det ni! Säg till om ni vill få samma underhållning, då kan jag avslöja telefonnumret ;-).

Nu har jag ställt allt tillrätta igen och fått upp gardinerna. Så nu tar jag snart helg. Men först - kontoret... före- och efter:


Det ser kanske inte ut som jag gjort ett jättejobb, men det före-bilderna inte visar är alla småskruvar, verktyg och annat småskit (läs: H's dataprylar) som låg ÖVERALLT. Så det så!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards