Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 15 september 2013

Av Annci Hultström - 15 september 2013 21:26

... packad, sovplatsen klar, jag duschad. Nu återstår bara att sova. Dör klockan ringer redan vid 03.15 Typ. Tror bestämt att det får bli en sovstund på planet.

Efter att jag lämnat W idag blev det inget packat. Och inte städade jag heller. Jag sov istället, för den här förkylningen är inte ok någonstans... den är helt skoningslös. Blä tycker jag om det. Men som sagt, första passet är på tisdag så det blir konstant vila tills dess.

Nä, nu ska jag prata lite med svärmor och sedan knyta mig.

Sov gott och dröm sött!!

Av Annci Hultström - 15 september 2013 08:45

... full av snor när jag vaknade, att det letat sig ut på kinden. Sååååå fräscht, NOOOOOOT!!! Och sååååå kompatibelt med träningsresa, NOOOOOOT!!! Fan åxå. Och nackspärr och mens har jag åxå. Det sista hade jag iofs räknat med, men nacken. Hmmmm... Nåväl, jag har lite drygt 24 timmar på mig innan vi landar så det ordnar sig nog. Och första träningspasset är inte förrän på tisdag.

Nu blir det frulle och sen ska jag lämna W på kalas. Det är kl 10-14. På leklandet. Jösses, 4 timmar. Det är ju en evighet. Hoppas hon har lite kraft kvar efteråt, för kl 16-17 är det gymnastik åxå. Så ja, fullt upp alltså.

Under tiden hon är iväg, ska jag packa och städa lite. Ska även ordna sovplats för natten. Det blir på golvet i vardagsrummet. Vill inte störa farmor och W när jag går i morgonbitti. Eller i natt kanske är mer rätt att säga. Blir ju trots allt hämtad kring kl 04.

Åh, vad härligt det ska bli!!! Ser fram emot det massor!!!

Förresten, idag vaknade jag strax efter kl 8 och har sovit superskönt. Hoppas det fortsätter så!!

Nej, nu - frulle!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards