Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 10 september 2013

Ibland...

Av Annci Hultström - 10 september 2013 18:13

... duggar händelserna inte alls, men stundvis väldigt tätt. Som nu. I familjen Hultström. Vår närmsta tid ser ut såhär:

11/9 = En helt vanlig dag (om man bortser från att det är min sista jourmorgon... wiiiieeee). Hela familjen är hemma ihop.

12/9 = Innan jobbet pussar och kramar jag H hårt, mycket och länge... för vi ses inte på 12 dagar... Efter lunch åker jag med jobbet på en liten farewell-tripp till Yasuragi. Åter fredag efter lunch. Vi vann den i en tävling och nu ska priset håvas in. W och H förlustar sig själva.

13/9 = H lämnar W i skolan och åker sedan till Portugal med jobbet (bestämt idag). Åxå det ett vunnet pris. Jag kommer hem och firar fredagsmys med W (och delar förhoppningsvis ett par flaskor skumpa med Sara för att fira lite).

14/9 = Jag och W tar hand om varandra.

15/9 = Jag och W tar hand om varandra. Jag packar. Jag kramar och pussar W sjuuuukt mycket. Ser inte henne Hela dagen. På kvällen kommer farmor och sover kvar till måndag.

16/9 = Jag blir hämtad av min privatchaufför (läs: Marre) ca kl 04.00, för färd till Arlanda och vidare till Spanien. Farmor lämnar W i skolan. H kommer hem och hämtar W som vanligt.

17/9 och fram till natten till den 24/9 = H och W tar hand om varandra. Jag tränar i Spanien. Bara tränar. Inget annat. Äter groddar, bönor och linser gör jag åxå. Inget annat. Och så dricker jag vatten. Bara. Absolut inget annat.

24/9 = Alla är där de ska igen.

Phu... Det är körigt nu!!

Förresten, det fortsätter... men det tar vi sen. När det närmar sig.

Nu - Middag!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards