Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 10 september 2013

Av Annci Hultström - 10 september 2013 22:25

... aj vad ont jag har bak på min axel. Efter lunch idag stack det till där och jag kliade. Kände då nåt som kändes som ett myggbett, med en liiiiten blåsa på. Typ. Bad en kollega titta och det syntes bara lite, lite. Då. Nu har det vuxit, gör ont, är varmt och är jättetrött. Känns nästan som när jag får munsår på nåt sätt.

Jag undrar jag vad det kan vara. Intressant att se hur det utvecklats till i morgon. Blir det värre blir det nog allt ett besök på City Akuten. För är det streptokocker eller nåt, så vill jag hinna äta penicillin några dagar innan avresan på måndag.

Skumt... bara sådär.

Vi har sett en film ikväll. "A cup of love". Söt film, för en uttråkad själ en regnig höstdag. Alltså inte världens bästa rulle, men duger i det läget.

Nu är det bingen som gäller. Ska vara på jobbet om 7,5 timme och då ska jag hinna sova lite åxå. Så god natt!!

Av Annci Hultström - 10 september 2013 18:13

... duggar händelserna inte alls, men stundvis väldigt tätt. Som nu. I familjen Hultström. Vår närmsta tid ser ut såhär:

11/9 = En helt vanlig dag (om man bortser från att det är min sista jourmorgon... wiiiieeee). Hela familjen är hemma ihop.

12/9 = Innan jobbet pussar och kramar jag H hårt, mycket och länge... för vi ses inte på 12 dagar... Efter lunch åker jag med jobbet på en liten farewell-tripp till Yasuragi. Åter fredag efter lunch. Vi vann den i en tävling och nu ska priset håvas in. W och H förlustar sig själva.

13/9 = H lämnar W i skolan och åker sedan till Portugal med jobbet (bestämt idag). Åxå det ett vunnet pris. Jag kommer hem och firar fredagsmys med W (och delar förhoppningsvis ett par flaskor skumpa med Sara för att fira lite).

14/9 = Jag och W tar hand om varandra.

15/9 = Jag och W tar hand om varandra. Jag packar. Jag kramar och pussar W sjuuuukt mycket. Ser inte henne Hela dagen. På kvällen kommer farmor och sover kvar till måndag.

16/9 = Jag blir hämtad av min privatchaufför (läs: Marre) ca kl 04.00, för färd till Arlanda och vidare till Spanien. Farmor lämnar W i skolan. H kommer hem och hämtar W som vanligt.

17/9 och fram till natten till den 24/9 = H och W tar hand om varandra. Jag tränar i Spanien. Bara tränar. Inget annat. Äter groddar, bönor och linser gör jag åxå. Inget annat. Och så dricker jag vatten. Bara. Absolut inget annat.

24/9 = Alla är där de ska igen.

Phu... Det är körigt nu!!

Förresten, det fortsätter... men det tar vi sen. När det närmar sig.

Nu - Middag!!

Av Annci Hultström - 10 september 2013 05:13

... Jag glömde kilona... 3,3 tappade ska det vara :-)

Av Annci Hultström - 10 september 2013 05:09

... i 3 veckor och vad har det gett hittills? Jag skulle vilja säga att jag är piggare och har mer energi, men när jag har de arbetstider jag har (med tillhörande crap-sömn) så går inte det. Fast iofs - på helgerna känner jag skillnad. Då far jag runt som en lite guttaperka, så inom en väääääldigt snar framtid kommer det få sitt utrymme även på vardagar.

Vad mer? Jo, ett minska sötsug och tappade kilon. Närmare bestämt

Saker som bättre värden och finare hy får jag nog vänta lite till på.

Sammanfattat kan jag säga att jag tänker fortsätta. Jag tycker det funkar bra och vill se vad det ger i långa loppet.

En negativ sak finns det dock... På fastedagarna dricker jag stora mängder vatten och thé. Som vill ut. Så toabesöken är oräkneliga. Även nattetid. Men det lilla får jag väl tåla ;-).

Nä, nu måste jag sätta fart. Måste snart dra till jobbet.

Ha en finfin dag!!

Btw - det är +14 ute just nu. UNDERBARA sommar!!!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards