Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 9 september 2013

Av Annci Hultström - 9 september 2013 20:42

... små fötter, på ett gulligt litet barn...

Var det inte så visan gick? Hursomhelst så stämde det vääääldigt väl här ikväll. Herregud, så skitiga fötter den lilla raringen hade efter några timmars lek på gräsmattan. Det blev blötläggning och sedan skrubb med disksvampen. Och tillslut så var de dugliga igen.

Utöver det har vi legat under hennes säng och läst böcker. Det var vad min energi räckte till idag. Ja, usch... idag har det varit en tuff fastedag. Så en halv banan mer än tillåten kvot blev det. Men det var den enda utsvävningen åxå, trots sug efter såååå mycket mer.

Nu ska vi se en film (eller en halv om sanningen ska fram), sen väntar bingen.

Så - God natt!!

Av Annci Hultström - 9 september 2013 15:24

... det har varit idag. Lång som fan. Och seg. Och lång. Blä går den att sammanfatta som. Men nu är den slut. Ja, den förvärvsarbetande delen i alla fall.

Men "hemma-jobbet" blir inte så farligt det heller för med fastedag för de två större i familjen, så blir matlagningen väldigt enkel åxå - färdiga plättar. Ja, tänk vilken hemsk mamma jag är va... ger färdiglagat åt mitt barn... oj, oj...

Även huset är i sin ordning, så där behöver jag inte heller lägga någon energi.

Jösses, så välplanerat... att inte behöva göra ett knop när energin är på noll (och strax under) passar mig väldigt bra.

Btw - 2/4 kvar. It's the final countdown!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards