Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 6 september 2013

Av Annci Hultström - 6 september 2013 21:26

... tomt igen. Det var MYCKET, MYCKET trevligt att träffa dom igen. Ser redan fram emot nästa gång. Som kanske blir innan jul. De tyckte vi skulle komma och gå på Tivolis julmarknad. Och det är jag vääääldigt sugen på. Så vi får se om vi får till det.

Nu ska vi se på film. Sen blir det bingen. Är galet trött!!

Men först en bild på mina fina örhängen. När de sitter på.

Av Annci Hultström - 6 september 2013 15:11

... med norska gener, klädd i finska färger, redo för danska gäster, i Sverige. Kan det bli mer Nordiskt?!


Jag fördrivet väntan med ett glas rosé. I solen. UNDERBARA sommar!

Önskar en toppenbra fredag!!

Av Annci Hultström - 6 september 2013 10:31

... Vitchokladpannacotta till kvällens middag, ställde in skålarna i kylen och diskade sedan upp. Upptäckte då att 1/2 gelantinblad inte kommit med. Ner med allt i kastrullen igen. Värmde upp det på låg värme och tillsatte ytterligare gelantin. Nu står de i kylen igen. Undrar om det går vägen?! Spännande. Vad tror ni?

Nu ska ha ge mig av ut på lite ärenden. Tjing!!

Av Annci Hultström - 6 september 2013 06:11

... jag har möjlighet att sova lite längre (idag till kl 7), ja då vaknar jag ändå kl 05.30 Varför? VARFÖÖÖÖÖÖR?

Undrar hur lång tid det kommer ta, efter att jag slutat, för hjärnan att programmera om sig!?! Förhoppningsvis inte alltför länge, för på semestern gick det ju faktiskt bra.

Idag har jag fullt upp. Först jobb i tre timmar (komp resten av dagen) och sen blir det en megafixardag. Hämta ut beställda förstoringar, handla på bolaget, städa, laga mat och efterrätt, duka fint och slutligen ta emot gäster.

Det är barndomsvänner från Danmark (+ mina päron) som kommer. Har inte träffat de sedan 2006, så det ska bli superkul!! Sist de såg mig var jag, och en mycket liten W, på besök hos dom. Jag var enorm. Och åt danska wienerbröd. Med sjåkkålääääde i mitten. De kommer onekligen möta en helt annan Annci idag.

Önskar er en finfin fredag!!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards