Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 4 september 2013

Av Annci Hultström - 4 september 2013 22:06

... jag har blivit idag och ändå fyllde jag bara 41. 41. Ojämnt och tråkigt. Men bra.

Efter att jouren var klar i morse fick jag blommor och födelsedagsfrulle. Sen unnade jag mig en timmes massage. Efter jobbet blev det ju en tupplur och rosé i solen. Dagen slutade med middag på lokal. 3-rätters sådan. Knappt halva förrätten (Toast Skagen) fick jag ner och yttepytte av varmrätten (oxfilé med potatisgratäng och pepparsås... resten blev en rejäl matlåda till H). Efterrätten (Tiramisu) orkade ingen av oss, så den fick åka hem med oss och blev nyss äten. Mums!!


Presenter fick jag åxå. En fingervirkad "korv" av W (får bli ett hårband), ett par Edblad-örhängen och ett Edblad-armband (som jag innerligt ville ha). Såååå fina!!!


Fick en till present... dessa fina ord (något redigerade):

"Stort Grattis på Födelsedagen!! Vill också passa på att säga TACK för att du fanns där för mig när jag blev lämnad av xx pappa. Jag vet inte vad jag skulle gjort utan dig! Åren har gått och jag mår väldigt bra och livet är fint. Men jäklar vad det var tufft då - så tack kära du och hoppas du haft en fantastisk födelsedag! Kram"

Blev rörd och grät en skvätt. För inte hade jag väl kunnat tro att det "lilla" kunde betyda så mycket. Jag har inte ens tänkt så, jag upplevde bara att jag var en medmänniska som gjorde det mest logiska. Det gjorde mig glad i alla fall :-).

Sen har jag ju fått mängder med FB-meddelanden och sms.

Så ja, bortskämd var det.

TACK alla för att ni gjort min dag!! Puss & god natt <3

Av Annci Hultström - 4 september 2013 17:23

... senare laddar jag för middag, på lokal, med ett glas rosé i solen. Det får man på sin födelsedag. Trots att det bara är onsdag :-)

Skål!!

Av Annci Hultström - 4 september 2013 05:48

... utlovats på vägar och i stan lyser, än så länge, med sin frånvaro. Inte det minsta bekymmer alls att ta sig till jobbet. Men just ja... jag åker ju till jobbet mitt i natten. Typ. Det kan ju vara en anledning...

La mig, som befarat, redan kl 22 igår efter lite städning. Får ju besök på lördag och då måste det vara fiiiint :-)

Nä, nu är jag snart framme. Undrar om även denna morgon blir rörig... tror jag sjunger "alla-måste-vara-friska"-sången en stund. Trallalalalaaa....

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards