Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 26 augusti 2013

Av Annci Hultström - 26 augusti 2013 22:23

... blev det en runda. Kutade in i "mål" (läs: genom grinden) på 29min51sek. Ok tid, men tungt. Tror det var för nära middagen. Vara bara en knapp timme emellan.

Även H har kutat. Samma runda, men på 27min38sek. Otränad. Det ska han ha cred för. Han kollade till på tiden en gång och insåg att han skulle få en bättre tid än jag. Så han tänkte gå för att han var rädd att jag skulle bli ledsen. Va? Jag? Nä, det är bara på Vänd-tia jag blir sur ;-)

Nu väntar bingen. Sov gott och dröm sött!!

Av Annci Hultström - 26 augusti 2013 08:17

... helg vi haft. Skansen var kanon. Kvällen hos bästa svägis var kanon. Gårdagen var kanon. Mmmmm... nöjd, glad och tillfreds!!

En lite sammanfattning tänkte jag bjussa på.

På Skansen var det alltså Friends-dagen. Så förutom lite vanlig Skansen-titt, var det en konsert. De som spelade var Yohio, Ulrik Munther, Oscar Zia, Jonas Gardell, Isac Elliot (??), Fjärilseffekten (??) och Molly Sandén. Utöver det höll Jan Björklund tal. Konfrencier var Tilde de Paula.


En sak gjorde mig rörd och det var att ALLT, tal som sånger, hela tiden teckentolkades. Bara genom det fick de fram budskapet om att alla betyder lika mycket. Bra!!!!

Vi gick en sväng på Lill-Skansen åxå. Fint, men för lite djur att klappa. Bara en sketen get. Som höll sig undan. Tyvärr.


Efter det bar det av hem till svägis där vi åt kräftor och Västerbottenpaj till förrätt. Burgundisk gryta till varmrätt. Mandelmusslor med grädde och bär till dessert. MUMS!!!


Igår sprang jag igen (30min27sek), på tunga ben. Sen storstädade jag, samtidigt som tvättmaskinen gick och H klippte gräset. W (och en kompis) plockade ihop lite saker och gjorde loppis på gatan. W tjänade ihop 47kr :-).

Sen fick vi besök av finaste familjen Z. Det blev altanhäng i solen (shit vilken värme det var igår). Vi åt helgrillad oxfilé till varmrätt och äppelkaka till efterrätt. Gott som attans.

Sen somnade jag skönt vid 22-tiden.


Vet ni?? Nu är det bara 14 dagar kvar... varav 8 ap-tidiga :-)

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards