Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 21 augusti 2013

Av Annci Hultström - 21 augusti 2013 23:05

... på rundan idag. 4,1 km på 28min50sek. Det gav en snitthastighet på 8,6km/tim. Måste berott på killgänget som satt på en altan i början av rundan... de hejade på mig både på ut- och tillbakalöpningen. Fick mig att le en bra stund vilket gjorde stegen lättare.

Och ja, jag sprang hälften ungefär. Det tar sig!!! Målet är 5 km på mindre än 30 min. Det kommer jag absolut att klara. Till nästa Vårruset. I juni 2014 ;-).

Jobbdagen gick bra. Rörigt att kastas in och försöka reda ut en massa ?? när ingen som visste var på plats. Men bra kvinna reder sig...

Nä, nu blir det bingen. Då får jag 8 timmars sömn (stämmer, ingen jour i morgon).

Sov gott och dröm sött!!

Av Annci Hultström - 21 augusti 2013 06:43

... sitter jag här på bussen igen då. Påväg till första jobbdagen på en månad. Kontorsklädd, kammad och sminkad:


Det känns verkligen som att jag varit borta en månad. Sommaren har varit helt fantastisk!!!

Nu har jag ju bara 3,5 vecka kvar, men har ändå några jobblöften till mig själv.

1) Om jag inte tar en prommis innan jobbet, så ska det göras efter. Göras ska det i alla fall. Varje dag.

2) Ta HELA min lunch. Varje dag.

3) Nyttja tiden på bussen till att leta jobb alt. läsa bok.

Idag gör jag det sista, läser bok. Fick den av Marre. Ska visst vara jätterolig:


Fastedagen igår gick helt problemfritt. På kvällen hade jag 100 kcal kvar att äta, så då blev det en knäcke med Philadelphia och skinka. Och en lite morot. Helt tillräckligt.

H kör åxå. Det gick bra för honom med, men han vaknade med tidernas pannknack idag. Vet inte om det finns ett samband, det visar sig efter i morgon. Men han har inte haft de problemen när vi helfastat.

Nä, nu ska jag sätta igång med boken. Ha en fin dag!!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards