Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 19 augusti 2013

Av Annci Hultström - 19 augusti 2013 23:51

... fastedag och även sista semesterdagen. Och då går ju inte semestern att "tacka av" som sig bör. Så bara därför åts det x-tra gott till middag idag istället. Och med ett glas rött åxå minsann.

Det bidde baconlindad kycklingfilé, fylld med en röra av Philadelphiaost/soltorkade tomater/vitlök. Till detta serverades sallad, balsamicosås och klyftpotatis. Galet gott!!!!! Absolut värt att göra igen. Och igen.

Sen slängde jag ihop en sats med bullar åxå, kanel/mandelmassa. Så det blev en sådan, med mjölk, till kvällsmål. Nyttigt värre. Eller inte.


Nu är det dags att sova. Är jättetrött, så jag hoppas på en god natt. Även för er. Dröm sött!!

Av Annci Hultström - 19 augusti 2013 16:07

... W's kompis hämtad från fritids, tvätten hängd och sockerkaksbakningsövervakning gjord. Så i väntan på att middagen ska påbörjas sitter jag i solen och njuter. Det blåser lite, men är ändå varmt. Är det sista tillfället månntro?!

Av Annci Hultström - 19 augusti 2013 08:35

... seg dag det var igår. Det enda jag gjorde var middag, sallad (räkor för mig, ost&skinka för de andra), och att ligga på soffan. Somnade ovaggad kl 23 och vaknade vid 7.

Nu har jag just kommit hem från min runda. Som faktiskt gick rätt bra, 4 km på 31,09. Det med en rätt sliten kropp och huvudvärk. Så det kan ju bara bli bättre i morgon då.

Nu ska vi äta frulle, duscha och sedan åka till Vallentuna och fotoaffären där. En av haggorna äger den och hon ska hjälpa mig att göra i ordning den här bilden:


Ska nämligen göra den till tavla. På canvas förmodligen. Det beror lite på priset.

Önskar en finfin dag!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards