Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 13 augusti 2013

Av Annci Hultström - 13 augusti 2013 23:23

... med diverse påhitt.

Promenad med stock-ben. Långfrukost i soffan till en film. Ett gäng spel (förutom bildens två blev det även Barn-alfapet och ett par olika kortspel.

Nån timme efter lunch hoppade vi på cyklarna och hojjade 5 km till Rotebro där vi handlade. Och lagom till störtregnet kom, så kom H och hämtade upp oss.

Kvällen har bestått i film och ett par avsnitt. Nu väntar sängen, för jag är sjukt trött. Sov gott och dröm sött!

Av Annci Hultström - 13 augusti 2013 08:46

... vilka stockar till ben jag fick släpa mig runt på idag. 4 km blev det på 33 min. Zzzzzzz... en snigel hade gjort det snabbare. Typ. Eller kanske inte. Men ändå. Ni hajjar.

Nu ska vi äta frulle, måla naglar och sen spela spel. Mot eftermiddagen ska vi cykla till Rotebro (om vädret tillåter) och möta upp H där. Vi ska handla lite och sen tar vi cyklarna på bilen hem. På hängaren. Som sätts på dragkroken. Så smidigt!!

Ja, det blir vår dag. Hur är er tänkt att bli?

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards