Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 12 augusti 2013

Av Annci Hultström - 12 augusti 2013 21:35

... 2 av 3 lyckades komma med, så ett försök till då (bajsbloggapp):

Av Annci Hultström - 12 augusti 2013 21:33

... hemma, ändå följde inte bilderna med. Så här kommer dom:

Av Annci Hultström - 12 augusti 2013 21:30

... blev inte promenad utan faktiskt grusbortforsling och plattläggning.

De lade ju singel, där vi tänkt ha plattor, trots allt. Det felet rådde jag bot på. Först tog jag bort gruset, hämtade sättsand, försökte platta till det efter bästa förmåga, kånkade plattor samt lade dessa på plats. Det tog ett par timmar, men ett par skador senare var det klart. Och jag stolt.

[Bild]


Nu ska det dit några blomkrukor bara och sen är det helt klart. Helt klart. Skönt!!!

Efter det åt vi lunch och for sedan och tog TBE på W. Det gick bra, men hon valde ett mindre trevligt plåster. Eller vad säger du Sara?! ;-)

[Bild]


När det var klart handlade vi lite på Rusta och åkte sen vidare till Audi Järva. De skulle kolla vår dragkrok (åh, vilka fina ord... VÅR DRAGKROK) för att kunna beställa ny nyckel till den (fick ingen med).

Efter det åkte vi till Filmstaden Råsunda, köpte biljetter till "Monsters University" och hämtade sedan H för vidare färd till ett indiskt mathak för middag. Gott som attans!!

Så var det filmtajm. Helt utan vare sig popcorn eller godis. Gick ju bra det med ;-). Filmen var bra, men 3D... vilket skit. Det var inga effekter i överhuvudtaget som krävde 3D. Det är bara ett sätt att få in mer dollares på. Nåväl... hittade en rolig skylt på toan, så den fick fungera som kvällens extra-effekt ;-)

[Bild]


Nu blir det ett par avsnitt... spännande!!

Av Annci Hultström - 12 augusti 2013 09:14

... vad hände??? Jag sov när H's klocka ringde. Och när han gjorde sig klar. Och när han gick. Och ytterligare ca en timme till. Vaknade gjorde jag vid kvart i nio. Så morgonpromenaden uteblev. Men då tar vi den lite senare istället. W ville gärna cykla med, så så får det bli.

Nu - frukost!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards