Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 9 augusti 2013

Av Annci Hultström - 9 augusti 2013 20:51

... 25 minuter dans:


Utöver det. Inget. Så vi var snabbt på shoppinggatan. Där såg vi den här affären:

[Bild]


Lite udda affärsidé - bikiniförsäljning och biluthyrning.

Nu är vi på rummet igen. Vi ska väl börja packa är tanken.

Gör ett nytt försök med bilden, på elvispen, som föll bort sist och önskar även GOD NATT!

[Bild]

Av Annci Hultström - 9 augusti 2013 17:47

Nytt bildförsök:


Och btw, se på elvispen vi tog med oss:

[Bild]

Av Annci Hultström - 9 augusti 2013 17:27

... kommen. Den kommer vi tillbringa på hotellet, för det ska visst vara turkisk afton. Vad det nu kan innebära.

Sedan blir det en sväng på shoppinggatan här intill. W vill köpa present till sin killkompis Kaveh. Kill-k-o-m-p-i-s. Så ni vet. Absolut inget annat än det ;-).

Dagen började med en sväng på stranden. Idag lät vi termometern ligga lääääänge i solen. Den exploderade inte, men gick upp till +55 grader. Inte konstigt att man svettas och trivs bäst i skuggan där det inte är mer än kalla +40.

[Bild]


Efter att vi kommit i ordning var det dags - parasailing för de två yngsta i familjen. Jag gjorde det för typ 20 år sen, så jag hoppade det idag. De gillade det. Skarpt. Ca 80 m upp var dom:

[Bild]


Nu har vi afterpool på rummet. Jag har sovit en stund... mår sådär. Ont i knoppen och asseg. Har nog druckit på tok för lite... 1 liter/10 grader sägs vara ett bra mått. Så ca 4 liter borde jag fått i mig... men nä, ca 2 har jag kanske lyckats peta i mig.

Av Annci Hultström - 9 augusti 2013 08:06

... jag har sett min första burkini åxå. Trodde på riktigt att det varit ett påhitt, men nä:


Superbra ju. Ger ju alla möjlighet att njuta av det vatten gör med en!

Nu, frukost!

Av Annci Hultström - 9 augusti 2013 07:53

... var ju inte av bästa sort, men några bilder fick vi till i alla fall. Och ler gör vi åxå ;-).

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards