Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 6 augusti 2013

Av Annci Hultström - 6 augusti 2013 06:35

... det att det kunde förekomma visst störande trafikljud på det här hotellet. De glömde nämna att hotellet mitt emot och bakom tycks ha musik-battle på måndagskvällar (och kanske resten av veckan, det vet vi först på lördag). 2 olika sorters musik, på hösta volym, i tre timmar. Tack och lov slutade de kl 23, men det var tillräckligt sent för W kunde inte somna. Nåja, det är ju semester.

Nu ska jag ut på pw, men ville bara peta in ett snabbt inlägg när jag ändå hade internet.

Gårdagen innebar bad. Mer klarar man inte.


Och W samlade stenar. Fina. Och fula. Hon får nog välja sen, sista dagen, vilka som ska med hem. Annars blir det nog en rejäl övervikt. Den lilla svarta var finast av alla. Tyckte jag. Olik på fram och baksida.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards