Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 5 augusti 2013

:-)

Av Annci Hultström - 5 augusti 2013 09:23

Av Annci Hultström - 5 augusti 2013 07:37

... av 2 möjliga har jag tagit en pw i hettan. Idag vaknade jag redan kl 7, så jag var ute vid 7.30 Den timmen tidigare, mot igår, gjorde skillnad. För solen hade inte stigit lika högt vilken gjorde att det gick att gå merparten av halvtimmen i skugga. Så det blir till att ställa klockan på morgnarna helt enkelt (förmodligen onödigt, jag vaknar ju ändå tidigt).

Efter middagen spelade W biljard med en nyfunnen vän och hennes pappa (som f.ö ser ut som en något kraftigare Lennart Jähkel) och sen gick vi och köpte glass. Naturligtvis blev vi stoppade av en tour-försäljare som lyckades, efter lite tråckel, sälja på oss en båttur. Vi har tänkt göra en, så det var iofs i sin ordning. När vi kom tebax till hotellet visade sig åxå att vi fått ett väldigt bra pris jämfört med Airtours anordnade tripp. Han började på 140?, men det var för mycket. Så 2 omgångar av "nu-säger-vi-nej-och-reser-oss-för-att-gå"-tricket senare fick vi den för 80?. Samma tripp skulle Airtours ha just 96? för. Så lite bättre ändå :-). Bara hoppas det är br nua. Var vi inte nöjda skulle vi få 2 ggr pengarna tebax... joråsörrusåatt... Iofs så utlovade han en dag med bara skandinaviska barnfamiljer och "inga-ryssar"-garanti och det var enligt honom mycket bra. Jag tror honom.

Nä, nu ska jag peta liv i de andra två. De här alltså:


För jag är hungrig och vill ha frukost. Nuuuuuu!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards