Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 4 augusti 2013

Av Annci Hultström - 4 augusti 2013 18:21

... obeskrivlig. Vi har aldrig upplevt något liknande. Innan lunch var det +36 grader. I skuggan. Och havet har bjudit på +29 grader. Underbart!!!

Stranden är helt ok, liksom hotellet. Men vi är nog rätt överens om att ödestränder nog är mer vårt gebit.


Nu är det snart dags för middag, sen blir det nog en tidig kväll. Ligger efter när det gäller sömnen. Faktiskt.

Av Annci Hultström - 4 augusti 2013 08:36

... hot, hot! Feeling hot, hot, hot! En låt från 80-talet, men det förklarar även min status just nu. Jag tog en rask promenad på 30 minuter och redan kl 8.30 var det +30. I skuggan. Behöver jag förklara att det var betydligt varmare i solen?!

Här är bilder från hotellets vy och från dagens promenadväg:


Och sen några från flygresan:


Fick f.ö uppleva något nytt igår. En snigel som körde buss. Herregud... Den resa som skulle ta 2 timmar tog 3,5. Vi blev konstant omkörda. Det resulterade i att vi kom i säng kl 01.45 Iofs pga att jag så innerligt gärna ville packa upp allt.

Självklart vaknade jag som vanligt, klockan tidigt. Så jag är inte direkt pigg, men det tar jag igen på solstolen. För ni minns att jag övat på det va?! ;-)

Nä, nu blir det frulle. Njut av dagen!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards