Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 2 augusti 2013

Av Annci Hultström - 2 augusti 2013 23:55

... har mest fördelar, men en negativ följd finns och det är kläder. Garderoben bågnar numera av diverse plagg vilket gör det extremt svårt att packa. Har försökt plocka bort lite, men åh... så svårt att välja.

Och allt annat som ska med... en hel väska med skor, sladdar, badgrejor, spel m.m Ja, man kan tro att vi ska vara borta en månad.

Nåja, det är ju charter med transfer så inget ska ju kånkas runt. Tack å lov.

Nu väntar bingen, så jag önskat helt sonika:

Av Annci Hultström - 2 augusti 2013 20:39

... att slita mig från utomhusmiljön. Skjuter på packningen å det grövsta. Borde verkligen börja. Men, åh... det är ju så underbart skönt. W och en kompis spelar strandtennis och jag spanar på...


Life is goooood!!!!!!

Av Annci Hultström - 2 augusti 2013 17:14

... inför kommande semestervecka.


Jag har solat framsidan. I solstolen. Solat baksidan. I solstolen. Ätit vindruvor. I solstolen. Druckit rosé. I solstolen. Sovit. I solstolen. Läst bok. I solstolen. Fått nackspärr av fel sovvinkel. I solstolen. Ätit pizzaslice till lunch. I solstolen.

Ja, ni hör - allt sitter och jag är redo för Turkiet!!!

Vi åker i morgon, så förutom ovanstående träningsprogram har jag ägnat dagen åt att tvätta. Har passat på att hänga ut allt och vet ni vad? Det är snustorrt på en timme. Mmmmm... härliga sommar!!

Nej, nu ska jag tömma glaset och börja packa.

Av Annci Hultström - 2 augusti 2013 11:35

... mig ut i solen, för snart kommer det - regnet...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards