Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 9 juli 2013

Av Annci Hultström - 9 juli 2013 16:07

... gårdagen kändes som semester, hur ska jag då beskriva den här dagen?!

Sitter på TGI Kungsan. I solen. Med ett glas rosé. Jag väntar på Tina & Lisa. Och njuter!!

Av Annci Hultström - 9 juli 2013 08:21

... igen. Bara 1 tisdag till behöver jag gå upp före tuppen innan det är semester. Ljuvliga känsla!!!

När jag läser det nu kan man tro att jag bara jobbar en vecka till... men nä... tyvärr. Eftersom vi är två på jobbet turas vi om att ha jour på olika dagar. Så nästa vecka har jag torsdag + fredag istället. Det är bra, för då får jag sluta tidigt nästa fredag när vi ska till Guldstället (ja, Jangsäters sommarmansion alltså).

Idag, efter jobbet, ska jag träffa Tina & Lisa. Ska bli übertrevligt. Frågan är bara vart vi ska gå. Förslag på bra utomhushak i stan emottages tacksamt!

Jag känner inget i magen efter min prommis-jogg igår. Hade ont när jag lade mig, men inget nu. Skönt!! I morgon blir det därför hela rundan (4km).

Det blev en lugn morgon och nu sitter jag på bussen påväg till kontoret. Tycks bli lika varmt idag som i söndags. Redan kl 7 hade vi +18 i skuggan på baksidan. UNDERBART är förnamnet :-)

Önskar er en härlig dag, var ni än är och vad ni än gör!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards