Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 6 juli 2013

Av Annci Hultström - 6 juli 2013 12:47

... vilken bil. Vi älskar den redan. Efter typ 20 mil.

Och nyss började jag älska den ytterligare lite till. Insåg nämligen att jag kan få bilstereon att spela spotify från min telefon, genom att koppla den till en sladd. Visst, det finns bluetoothlösningar. Men jag lovar att den här sladden, för 40kr, från Biltema är billigare och alldeles tillräcklig åt oss.

Nu är W hämtad och vi är påväg mot Uppsala. Hon lämnade sin moster, båda kusinerna och jycken rätt motvilligt. Men med ett löfte om att ses snart igen. Sen att snart inte är förrän v. 33 vet ju inte hon.

Önskar er en härlig lördag!!

Av Annci Hultström - 6 juli 2013 07:17

... sömn tror ni?? Nä, såklart. Kl 03 vaknade jag och var vaken till kl 05. Somnade om och sov till kl 06.30 Så 5,5 härliga (???) timmar blev det.

Detta gör mig knäpp. På riktigt. Och jag tycker jag provat allsköns tips... byta miljö (lagt mig på soffan, suttit på en stol i köket mm), läsa, lyssna på avslappningsband, bytt kudde (vet inte hur jag tänkte där... desperat kanske??) osv. Har även tagit Ipren, det är ju avslappnande. Men nä, allt utan resultat.

Så nu frågar jag er - sitter ni på något bra tips eller bär ni på vetskap om ett läkemedel (recept eller ej) alt hälsokostpreparat som kan hjälpa??

Idag ska vi testa bilen på en lite längre körning. W ska hämtas hos min syster och sedan ska vi ju besöka Lotta & Co. Så det blir några timmar fram och åter. Ska bli spännande. Och kul. Och alldeles, alldeles underbart!!

Tycks bli varmt idag. Termometern visar redan +20 grader. Me like! A lot!

Vad ska ni roa er med?

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards