Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 3 juli 2013

Av Annci Hultström - 3 juli 2013 21:29

... kvar till ledighet lyckades jag idag få grymt med semesterfeeling. Skön känsla!!!

Efter jobbet kastade jag mig iväg till St Eriksgatan och min ansiktsbehandling på Dayspa Västermalm. Vilket ställe. Jag kan varmt rekommendera det. Helt oansenligt från utsidan, men mer än underbart på insidan.

När det var klart tog jag en fika på Thelins och drog mig därefter vidare till Solna. Där mötte jag upp maken på ett indiskt hak. Vi tog en fördrink och beställde sedan den mest underbara mat världen upplevt (ja, just där och då i alla fall). Vi åt i lugn och ro, pratade till punkt, var tysta när vi ville. Allt i solen. Vardagslyx!!


Väl hemma packade jag lite... för i morrn ska jag nämligen ha tjejkväll hos fina Tina (rosé i bubbelkoppen typ) med övernattning. Trevligt. Såklart!!

Nu ett par avsnitt av Modern Family, sen bingen.

God natt och dröm sött!!

Av Annci Hultström - 3 juli 2013 06:06

... mer än 6 och termometern, satt i total skugga, visar redan +15,2 grader och himlen är klarblå. Så idag blir det nog galet varmt. Skönt för er som är lediga. Fast vet ni - jag tänker åxå njuta. På lunchen och efter jobbet. Så det så!

Nu väntar en, förhoppningsvis, lugn morgon. Bara ett enda samtal, so far. Hoppas det håller sig vid det.

Hörrni - ha en underbar dag. Vad ni än gör och vart ni än är!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards