Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 2 juli 2013

Av Annci Hultström - 2 juli 2013 22:34

... kommer mig inte tillhanda. Så konstigt. Måste nog felanmäla funktionen tror jag ;-)

Nu släcker jag för natten. Har ju på min lott att väcka tuppen. Igen.

Sov gott och dröm sött!

Av Annci Hultström - 2 juli 2013 16:25

... då är jag på benen igen. Har sovit massor, både igår och idag, vilket har hjälpt. Så i morgon blir det jobbet igen.

Och efter jobbet blir det ansiktsbehandling minsann. För ett av presentkorten jag fick när jag fyllde år. 40. För snart ett år sedan... Ja, jag vet... visst är jag snabb?!

När det är klart ska jag dejta min man. Äta nåt gott, kanske gå på bio. Bäst och passa på när den lilla är bortlånad. För det kommer hon vara från i morgon lunch till lördag. Syrran har semester och ringde och frågade om hon fick låna henne. Det får hon såklart... även om hon riskerar att få äta godis till frukost ;-).

Nej, nu ska jag in i duschen. Måste bli av med de sista bacillerna.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards