Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg under juni 2013

Av Annci Hultström - 23 juni 2013 21:26

... UNDERBAR helg är till ända. Fantastisk miljö, härligt väder, god mat & dryck - men framförallt ett grymt sällskap. Jag har fyllt på mitt energiförråd med råge. Vi längtar redan tebax...


Nu väntar bingen (3 jourer väntar), så ni får ett utförligare inlägg i morgon. Och bilder. Många bilder.

Sov gott och dröm sött!!

Av Annci Hultström - 21 juni 2013 15:24

... eller hur känner ni?!

Av Annci Hultström - 21 juni 2013 12:33

... plats!! Det är en ynnest att få vara här. Den ro som infinner sig är svår att sätta ord på. Se bara på översta bilden... ungdomarna skrubbar potatis nere på bryggan. Vackert!!

Igår blev det skumpa, lite för mycket rosé, bad i tunnan. Och i den 17-gradiga sjön.

Kom i säng vid midnatt och sov återigen 8 sköna timmar.

Nu är vi på väg till en annan vacker plats, Skatan. Där blir det dans runt midsommarstången, räkmacka och rosé i solen. För sol är det!!

Önskar er en underbar fin midsommar!!!

Av Annci Hultström - 20 juni 2013 14:02

... i buschen är helt obefintlig, därför blir det nog inte många inlägg den här helgen. Tyvärr.

Vi kom upp vid halv elva igår kväll. Då blev det några glas rosé och en faslig massa prat. Kom inte i säng förrän vid kl 02. Och vet ni? Jag sov som en prinsessa ända till kl 10 idag. Skööönt!

Nu har vi handlat allt vi behöver, och lite till, i Kvissleby. Där fanns det mottagning. Minsann.

Nu åker vi tebax till stugan och väl där finns inga fler måsten. Bara lökande, badtunna, sjöbad, rosé och sol!!!

Önskar er en toppenfin midsommar!!

Av Annci Hultström - 19 juni 2013 18:28

... och med ca 30 mil som väntar tror vi oss vara framme kring kl 22. Inkl matstopp. Då blir det tveklöst ett glas vin. Och sen sängen. För 3 jourmorgnar på kontoret sätter sina spår (Zzzzzz). Måste ju vara pigg i morrn. Och övermorrn.

Har ni drabbats av strejken? Det har inte jag, men fortsätter den så kommet utökningen ställa till det på måndag. Därför var chefen snäll nog att låta mig ta jobbilen hem idag. Hoppas den får stå i fred bara...

Nu är vi snart i Uppsala. Där ska vi stanna och äta. Med de andra är tanken, men de är nog 20 min efter. Eller iofs så är det kanske inte mer än 5 om jag tänker efter... de kör med ljudets hastighet ;-).

Av Annci Hultström - 18 juni 2013 05:23

... strålande sol. Och en luftballong. När jag kom till bussen strax innan kl 5 gled den förbi. Tyst och stilla. Konstig tid. Men vackert på nåt vis.

Ja, nu är jag alltså påväg till jobbet. Känns som om jag nyss lämnade stället. Så var det iofs... hade ju sommarfest för konsulterna igår, så jobbet tog 16 timmar av gårdagens dygn. Behöver jag säga att jag är lite sliten?!

Fast nu är det bara en morgon till och sen är jag ledig. Så idag blir det till att packa, för i morgon bär det av norrut för att fira midsommar. Det är den här vackra platsen vi har ynnesten att få komma till:

Ska bli skönt, trevligt, kul och alldeles, alldeles underbart.

Önskar alla en finfin dag!!

Av Annci Hultström - 17 juni 2013 07:38

... i vrångstrupen vill jag säga: Förlåt! Jag kan åxå berätta att det, även den här gången, gick att få fason på kalufsen. Och mig i övrigt.

Av Annci Hultström - 17 juni 2013 05:09

Hoppas ni sovit gott och att ni får en toppendag!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards