Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 29 juni 2013

Av Annci Hultström - 29 juni 2013 20:53

... hörrni - vilken dag!!!! Helt underbar!

Känns som jag börjar få ro i själen. Så pass att jag kan njuta av dagen och det, mina vänner (och eventuella ovänner), känns väldigt bra!

Alla dagens måltider, och mellanmål, har intagits ute (så mycket godare det smakar).

Frukosten bestod av yoghurt med jordgubbar och müsli.

Lunchen blev gårdagens rester, laxpaket.

Mellanmål har varit melon. Och gårdagens, nu sega, ostbågar (kunde bara inte låta bli... det är ju så gott). Och jordgubbar. I flytande form. Med rom i. Helt enkelt i form av en strawberrydaquiri.

Och slutligen middagen som bestod av hemlagade marinerade hamburgare. På min hade jag ost, bacon, peppardressing, salsa, jalapenos, ost, sallad och lök. Till detta stekt färskpotatis. Behöver jag säga att det var gudomligt gott??

Om en stund blir det hallon, jordgubbar och blåbär med grädde. Lättgrädde. Allt för att kompensera allt annat onödigt (som om det skulle hjälpa).

Sen blir det nog en film. När barnet sover. Och det gör hon nog snart, för lek tröttar och hon har lekt i 9 timmar.

Ha en fortsatt bra afton. Och sov gott när det väl är dags!!

Av Annci Hultström - 29 juni 2013 16:22

... i solen = check. Det gör mig alltid lika svullen, men se det skiter jag i för åååååh så skönt det är. Ja, att sova i solen alltså.

Vid 10-tiden drog W idag. Hon skulle åka och bada med 3 kompisar och en privat badvakt (Göran, en pappa). Under tiden åkte vi för att handla lite. Så det blev Rusta, ÖB, bolaget och Willys. Väl hemma igen har vi tvättat en del och alltså lökat i solen.

Snart tänkte jag masa mig in och göra strawberrydaquiri åt oss. Passar väl bra en dag som denna?!

Grilla ska vi göra åxå. Marinerade burgare. Tror jag kan bli en hit.

Hur tar ni vara på dem fina dagen?

Av Annci Hultström - 29 juni 2013 08:05

... sova längre än till kl 7. Vaknade av att jag låg konstigt, så nacken känns helt väck. Och jag är faktiskt lite trött. Men med lite tur blir det en tupplur i solstolen idag. Hade suttit fint, för vädret är ju helt fantastiskt. Redan nu visar termometern på +19. I skuggan. Det betyder att det är ännu varmare i solen. Såklart. Mmmmm...

Nu ska jag snart fixa frukost, men först måste jag bara lyssna liiiite till på radio och njuta av lugnet.

Önskar er en bra förmiddag!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards