Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 12 juni 2013

Av Annci Hultström - 12 juni 2013 21:03

... att jag är lite lätt svullen idag. Eller vad tror ni??

Bilden högst upp är tagen helt framifrån. Det ser ut som om jag hänger på ena benet och att jag därför blir sne. Men nä, det är svullnad. Oregelbunden sådan. Inte konstigt att jag haft ont HEEEELA dan.

Blev f.ö ingen klänning. Hon hittade ingen hon gillade, så det blev en ur garderoben. Däremot blev det en längre halskedja till mitt nya hänge. Blev riktigt bra och jag är såååå nöjd.

Nu sitter jag och ser på gårdagens final av Biggest loser. Missade det, så TV4 play får stå till tjänst. Har ni följt det? Spännande!!

Nej, nu ska jag se upplösningen.

Av Annci Hultström - 12 juni 2013 15:58

... jobbdagar bakom mig ska det ändå bli skönt med en ledig dag i morgon. Skolavslutning ni vet. Ettagluttaren är snart ett minne blott. Så nu ska vi iväg och köpa klänning. Till den stora lilla människan. Skulle gjort det i Ullared men hon hittade inte den ultimata, så det var tänkt att göras i helgen men glömdes av helt... hmmm... en så viktigt sak. Inte bra!! ;-)

Magen har gjort ont hela dagen. Värktabletterna har inte hjälpt ett jota. Konstigt att det blev så...

Nä, nu är jag hemma snart. Njut eftermiddagen!!

Av Annci Hultström - 12 juni 2013 05:34

Det blir inga fler gördellösa nätter för mig. Shit vad obehagligt och ont jag haft. Det är framförallt området till vänster om naveln som gjort ont.

Där har det krånglat från början och sedan blev det värre efter den gången jag sträckte mig efter nåt i kylen. Man undrar ju vad som hände då egentligen?!

När jag lade mig igår gjorde jag det med blött hår. Och varje gång jag gör det får jag skratta när jag ser mig själv. Hur kan ett hår se så galet ut?? Fast ännu mer oförståeligt är väl hur bra det går att tämja...

Den minsta i familjen kunde inte sova igår, så det slutade med att hon däckade på en madrass i vårt rum. I sitt nya "One direction"-bäddset. Det köpte hon i Ullared. Ihop med en faktabok om bandet. Mycket 1D just nu. Och det är ju bra, då vet man vad hon blir glad av. Så i måndags, när hon varit tapprare än tapprast igen (och ryckt den 4:e och sista tanden) fick hon ett 1D-badlakan. Oj, oj... Trots tuss i munnen visste lyckan inga gränser.

Nä, nu ska jag och mitt hår göra oss klara för dagen.

Önskar er en finfin onsdag!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards