Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 11 juni 2013

Av Annci Hultström - 11 juni 2013 21:19

... jag har fått dispens av sköterskan på kirurgen att få vara tejp- och gördellös ett par nätter. Med det hoppas jag huden blir rejält luftad och hinner återhämta sig lite, för aj faaaan vad tunn och småsårig den är nu.

På dagarna skulle jag använda en smalare tejp, hudfärgad. Den skulle visst vara skonsammare + att den då inte kommer räcka över de känsligaste områdena som är precis i kanterna av tejpen.

Men jag måste säga att det känns bra konstigt utan gördel. Snacka om att man vänjer sig fort. Och att magen behöver stödet råder det inget tvivel om. Nu har jag varit utan en timme och det sticker och gör ont. Så vem vet, jag drar kanske på mig mameluckerna framåt småtimmarna ;-)

Jag har f.ö redan lagt mig. Tänkte läsa lite, men framförallt somna tidigt. Kroppen skriker efter sömn. Och efter två hårda dagar på jobbet (och två riktigt pissiga nätter) skriker den ännu högre.. och det är bäst att lyssna på den har jag lärt mig.

I morgon väntar jobb igen, men på torsdag är jag ledig. Då är det skolavslutning och vi har sagt att vi alltid ska se till att ta ledigt då och göra nåt kul ihop. Så vi får se vad det blir.

Nä, nu ska jag läsa. Boken heter "Good enough". Sägs vara väldigt bra.

Sov gott och dröm sött!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards