Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 5 juni 2013

Av Annci Hultström - 5 juni 2013 19:37

... påväg sen en stund. Ja, en bra stund egentligen. För vi har ätit middag åxå. Fast vi har inte hunnit så långt, för vi tog vägen över Enköping/Strängnäs för att slippa de sjuka köerna som E4:an söderut bjöd på.

H körde ju från jobbet och hem och det var stopp från Kista och in till stan... och säkert över Essingeleden... och säkert ner till Södertälje. Nu får vi åtminstone köra hela tiden, även om det blir lite längre.

Jag hämtade mitt smycke idag och jag är gaaaaalet nöjd. Det blev så fint och betyder redan massor för mig!!!!

Efter det gick jag genom stan, till Berns. En skön promenad i det fina vädret. Väl där väntade jag bara några minuter, till Karin kom. Då gick vi in och lät oss väl smaka. Mycket gott var det.

Mätt som en plätt (varför säger man så??) åkte jag till Kungsängen och inväntade H & W. Och ja, här är jag nu...

Beräknad ankomsttid är inte förrän vid midnatt. Tanken är att jag ska köra en stund sen. Hur det nu ska gå. Är sjukt trött redan... Får nog ta mig en tupplur.

Sov gott! Typ.

Av Annci Hultström - 5 juni 2013 10:16

... tänka sig att det där är orsaken till att däcket pyst luft. Eller vad tror ni?! Nu är det dock åtgärdat och barnet är feberfritt - så ikväll åker vi. Woho!!

Men innan det ska jag hämta mitt smycke som polerats klart och efter det bär det av till Berns asiatiska för afternoontea med finaste Karin.

H åker hem och hämtar W. Sen drar de in mot stan och hämtar upp mig på lämplig plats längs vägen.

Vi hoppas vara framme senast midnatt. Sen bär det av till det stooooora varuhuset vid 8 i morgonbitti. Det är då de öppnar. Stänger gör de kl 17 och gissar att vi är bland de sista ut. Om det blir som sist. Då var vi där inne från kl 7.15 till 18. Jorusörrusåatt... Rapporter kommer.

Nä, nu ska jag kasta mig k duschen. Ha en finfin dag!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards