Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 24 april 2013

Av Annci Hultström - 24 april 2013 17:17

... ansträngning blev bakning av macarons. Det var första gången, vilket märktes på resultatet. Får prova igen, för trägen vinner.

Efter det "dog" jag i solstolen. För just då var himlen blå... men en stund senare fick jag flytta mitt "döende" till soffan, för då försvann den minsann.

När jag blir så slut av att göra något så enkelt som att baka, funderar jag ju på om det är värt det. Och ja... skulle jag inte göra nåt annat än att ligga på sofflocket torde jag bli galen. Så jag fortsätter men ett par timmars syssla per dag och resten vila. Helt enkelt.

För en timme sedan kom W hem, men hon vände i dörren och gick till en kompis. Så jag kan löka vidare, för middagen är klar. Den ska bara värmas i micron. Korvstroganoff med ris väntas det idag. Mmmmm...

Bra drag där känner jag, att innan open laga en faslig massa mat. För jag hade inte haft ork att laga den typen av mat nu.

Av Annci Hultström - 24 april 2013 07:52

... ger genast dagen en ny dimension. Det kan ju iofs spela in att jag sovit (nästan) som en prinsessa i natt åxå.

Med tanke på hur ont jag hade igår kväll så tog jag faktiskt en snabbverkande morfin när jag lade mig. Det hjälpte nog sömnen på traven det med. Nu återstår att se hur dagen blir, för jag har lite ont nu med. Mer än i går och betydligt mer än i måndags. Men vilar jag mycket (i solstolen) ska nog även det lösa sig.

Önskar er en bra dag!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards