Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 17 april 2013

Av Annci Hultström - 17 april 2013 22:53

... av trötthet, så nu släcker jag för natten.

Vi hörs i morgon igen. Tills dess - Spv gott och dröm sött!!

Av Annci Hultström - 17 april 2013 20:13

... vägrade utföra det jag beordrade den. Alltså glöda. Det enda den gjorde vara att ge mitt hår en mindre angenäm doft. Så det slutade med att korven blev stekt på spisen istället. Får ge det en ny chans i helgen istället.

Nu har jag flyttat mig från köksbordet till soffan igen. Här blir jag kvar resten av kvällen. Det är ett som är säkert... Eller ok, håret måste tvättas. Men bortsett från det gäller ryggläge.

Av Annci Hultström - 17 april 2013 16:58

... att klara en dag utan morfintabletterna. Tänkte jag skulle prova att bara ta till natten, men se - det gick inte. Tog en snabbverkande nu och lade mig på soffan.

Ska försöka sätta ord på hur det känns. Tänk er att ha en stor plåtbit i hela magen och ovanför håller någon en magnet som försöker dra plåten till sig. Eller som att du har ett gigantiskt plåster som ska dras bort. Och utöver det ömmar det väldigt vid beröring. Fast inte på ärret direkt, utan mest på övriga buken. De lossade ju all hud upp till revbenen, så det "såret" är ju betydligt mycket större.

Så när man tänker efter är det inte konstigt att kroppen behöver sitt smärtstillande ett tag till...

Idag ska vi grilla korv till middag. Ska bli gott!! Och så blir det ostkaka. Blev sjukt sugen på det, så H får köpa med sig hem.

Nu ska jag vila lite.

Ha en bra eftermiddag, i vårstormen!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards