Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 16 april 2013

Av Annci Hultström - 16 april 2013 23:02

... när sprutan gavs. Lite har det blitt varje gång, men idag fick vi torka ett par gånger. Måste ha träffat ett kärl.

Vad skulle jag förresten göra utan H? Då hade jag fått gå till grannen varje dag. Eller åka ner till akuten... för att ta den på mig själv är verkligen inte aktuellt. Men han gör det kanonbra.

Nä, nu ska jag lägga mig. Det har varit en lång dag.

Önskar er en god natt. Sov gott och dröm sött!

Av Annci Hultström - 16 april 2013 21:11

(... även om det finns mer att jobba på)

:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

Av Annci Hultström - 16 april 2013 17:52

... vilka äventyr jag har varit på idag. De tog helt slut på mig, så jag precis vaknat efter 1,5 timmes sömn. Vad har jag då gjort?!

Jag vaknade kl 7, efter en rätt kort och dålig natt. Lökande runt lite, låg på soffan och gjorde mig tillsist klar. Kl 10 hämtade Marre mig för vidare färd till sjukhuset. Väl där fick jag träffa sköterskan. Bara. Det var omläggning av sår som gällde. Hmmm... jag hade ju 1000 frågor. Får ringa i morgon helt enkelt. Fick en tjuvtitt igen och nu även på naveln. Fiiiiint!! Tog ett snack om min avsaknad av toabesök och fick tips. Dessa tips inhandlades och ses till höger på bilden.

När vi kom till förorten igen tog vi lunch på "Bullens". Jag åt en stark tonfiskwrap. Gott andra halvan blir morgondagens lunch.

Väl hemma igen tog jag en tablett och "dog" på soffan. Men bara en kort stund, för det var dags för kvartssamtal i skolan (allt var frid och fröjd). När det var överstökat släpade jag mig hem och tvärsomnade. Helt urvriden och kroppen svarade med nåt sammandragningsliknande. Så det var helt enkelt för mycket på en dag. Men då vet jag mina begränsningar i alla fall.

Fick en presentpåse av Marre. En kund till hennes sambo brukar lämna lite smått och gott ibland och nu fick jag ta del av det. Gissa om jag blev glad?! Det är hudlotion, scrubcreme, mascara, läppglans, brun-utan-sol, kaffemuggar, sportflaska, foundationborste och en necessär. Så bra, så glad. TACK!! <3

Nu håller jag på med maten. Idag blir det uppvärmd korvstroganoff med nykokt pasta. Det var vad kraften räckte till.

Sen blir det soffan igen.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards