Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 3 april 2013

Av Annci Hultström - 3 april 2013 21:15

... har W i sin hals efter sin operation. Först trodde vi det berodde på att allt inte läkt och att det var nån slamsa som var orsaken. Men nä, hålet är där. På riktigt. Detta ville vi såklart kolla upp, så idag bar det av på återbesök. Läkaren tittade länge och väl. Tillslut bad han om ursäkt och sa att han aldrig sett detta under alla sina år (han är snart 60 år... men ser ut som 50 om det nu har någon betydelse). Att det kan bli ett hål i främre "gardinen" (som han kallade den för) visste han, men inte i den bakre var nytt. Han trodde helt enkelt att han råkat bränna hål på den, när han körde dietermi (tror jag det heter) för att sluta de öppna blodkärlen.

Hans förslag var att ta bort den nedre delen av hålet, som ändå bara var som en smal sträng i nederkant. Alternativet var att sy ihop det, men han trodde det kunde bli ärrbildning då och att det skulle vara svårt att sy i den smala strängen. Så en operation till blir det, den 26/4. Sövning och ont. Men låååångt ifrån lika ont. Tack och lov.

När vi var klara där följde hon med mig till jobbet och efter några timmar där gick vi till Skopunkten och köpte lite skor till prinsessan. För det är ju vååååååår (+ att hennes fötter växt som gräs)!!

Därefter tog vi bussen till Frösunda där H hämtade upp oss för vidare färd till Kista. Där åt vi middag på Jensens Bøfhus. Gott, som vanligt.

Nu sover barnet sedan en timme och själv ska jag åxå kojja nu, är tröööött. Och jag måste ju vara pigg i morgon, för då blir det tjejmiddag minsann.

God natt och sov gott!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards