Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 1 april 2013

Av Annci Hultström - 1 april 2013 21:00

... har åkt fram, för på TV:n rullar "Fantasterna". Alltså, hur kan man vara så insnöad på nåt? Har man tid till annat än förkovring då?

Nu är barnet levererat, matat, duschat och nattat. Och kramat. Och pussat. Mmmmmm... Ja, just det... tröstat åxå. Hon blev så ledsen när moster åkte.

Förresten, kom på att vi har jubileum idag. Vi har bott här i huset i 10 år. 10 år. Jag, 10 år på en adress. Wow!!

Nej, nu väntar sängen. För i morgon är det jag som ska sparka upp resten av Sverige!!

Sov gott och dröm sött!

Av Annci Hultström - 1 april 2013 15:03

... jag mig att vi har landat, för det gick ändå inte... grrrrr...

Av Annci Hultström - 1 april 2013 15:00

... igen dårå (nu har vi landat).

Av Annci Hultström - 1 april 2013 14:26

... ville inte med, så jag provar igen.

Av Annci Hultström - 1 april 2013 14:22

... är vi på backen. I sol och värme. Det ska bli en angenäm upplevelse. Och om någon timme till kommer nästa angenäma upplevelse - att få krama om den lilla människan!!!

Av Annci Hultström - 1 april 2013 09:01

... dags för sista frukosten, med mitt sista mjuka bröd på ett par veckor. Ska bli gott!!

Kl 10.20 blir vi hämtade, för vidare färd till flygplatsen. Planet går kl 12.50, så kl 15 beräknas vi landa på svensk mark.

Så här i slutskedet tänkte jag sammanfatta resan och staden med ett -Wow! En fantastisk stad som har massor att erbjuda. Men tyvärr kunde vi inte ta del av allt. För att gå njuta av vackra byggnader, sagolika slott, parker och uteserveringar när regnet öser ner funkar liksom inte. Och det är vad det gjort. 3 av 4 dagar. Ösregn och +2. Typ. Ett riktigt skitväder. Så staden är värd ett besök till. På sommaren (eller för/sen-sommar).

När jag flyttat bilder från kameran ska jag bomba lite här. Men det blir nog först när jag är hemma, sjukskriven. Så håll ut :-).

Nu - frukost!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards