Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 28 mars 2013

Av Annci Hultström - 28 mars 2013 21:11

... skulle jag nog inte vara lika berusad som jag är just nu. Ett glas vin för 10 kr är ju löjligt... att de ens bryr sig om att ta betalt.

God natt. Sov gott. Dröm sött. Vakna "törtt". Typ.

Av Annci Hultström - 28 mars 2013 16:34

... hade fixat skumpa och frukt på rummet tills vi hade checkat in. Den är slut nu. Skumpan alltså.

Nu ska vi leta middagshak. Målet är "Tuköry", 15 min promenad bort. Ett schabbigt hak som ska ha kanonmat till inga priser alls. Typ.

Önskar er en toppenkväll!!

Av Annci Hultström - 28 mars 2013 10:06

... är vi nu högt upp i det blå. Och jag tackar Norweigan för gratis wi-fi. Då har jag nåt att göra i alla fall, för maken har jag ingen nytta av. Han sover. Som alltid, innan vi ens lyfte.

Med en dryg timme kvar börjar jag bli hungrig. Igen. Men muffins vill jag inte ha. Eller jo... jag vill, men ska inte. Lite ska jag försöka hålla igen i alla fall. Blir nog med vinet jag tänkt bälga i mig likt vatten. Typ. Kanske. Inte. Men ja, ni förstår.

Glömde ju... det är skärtorsdag. Så GLAD PÅSK på er alla gubbar och kärringar. Hoppas ni får en helg fylld med gott att äta/dricka, vila och sol!!

På jobbet har jag en kollega som är från Ungern. Jag frågade henne om tips och oj... hon gick loss och berättade mycket engagerat (med hela kroppen) om allt vi måste se. Hon ritade även en (mind-) map åt mig. Den är med såklart. Ni ser den på bilden.

Nä, om jag åxå skulle luta mig en stund.

Vi hörs igen. Ha det gott!!

Av Annci Hultström - 28 mars 2013 07:14

... i skolan och vi sitter i taxin påväg mot flyget. En underbart solig morgon lämnar vi, men frågan är vad vi möts av?! Enligt prognosen ska det bli sol och ett par plusgrader. Hoppas det stämmer!

Snart framme. Då blir det frukost.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards