Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 25 mars 2013

Av Annci Hultström - 25 mars 2013 17:07

... det blev inte bättre under dagen. Snarare sämre tror jag, för nu har jag ont i pallet åxå... Inte så konstigt efter en dag av idogt arbete, med en bristfällig sömn innan. Får ta igen det. I en annan tid. På en annan plats. Typ.

Nu ska jag gräddavåfflor åt de andra två. Själv ska jag äta soppa. Jippi.

Ha en finfin kväll. Det ska jag. I hela 3 timmar eller nåt. Ja, för sen väntar ju sängen. Måste ju orka upp och väcka tuppen i morgon...

Ps Läser ni ironin mellan raderna? Den finns där, men med yttepytteminitext. Joråsörrusåatt... ;-)

Av Annci Hultström - 25 mars 2013 05:24

... vad jag är urbota less på den här jävla kylan. -10 i slutet av mars är INTE ok på nåt sätt. Visst, det är sol i princip varje dag men det hjälper föga när man aldrig har tid att vara ute när den visar sig. Däremot är jag ju ute när den inte visar sig och då är det bara för kallt.

Och inte har jag någon vårvärme att vänta i Budapest heller. Normalt för årstiden är 10-15 grader, men se - där bjöds det på -2 kl. 4 i morse. Hmmmm...

När jag ändå vaknat på fel sida kan jag ju klaga på en sak till... lika bra att riva sv allt och gå vidare sen... Igår hade jag 86 (!!!!) unika läsare. 86 (rekord), men inte en enda kommentar. Inte ens en like. Jag vet att jag skriver för mig själv, men när det ändå är så många som läser känns det lite trist.

Så, det var nog allt vid klagomuren idag. Tror jag. Men man vet aldrig. Kanske kommer det nåt mer, för har en dag börjat fel är risken stor att det fortsätter så.

Hursomhelst, ha det gott ni som inte är så urlakade av trötthet att ni inte vet hur ni ska genomleva dagen.

Av Annci Hultström - 25 mars 2013 04:35

.., (ursäkta grekiskan) vad jag haaatar måndagsmorgnar!!!!!!

Varje natt till dom sover jag som ett praktarsle och vaknar alltid långt innan jag ska. Det betyder att jag alltså vaknar långt innan den redan tidiga timmen, kl. 04.20 Som idag, då vaknade jag kl. 03.40

Den sömnbristen sätter sedan spår i resten av veckan och gör mig liksom aldrig till människa. Och det blir ju inte bättre av att jag måste gå upp okristligt tidigt (05.30) två morgnar till efter det. Och bortsett från det är det ju omöjligt att ha ett liv på kvällarna åxå, när jag känner att sängen ropar (mot min vilja) redan kl. 20. Nä, fy... det här går inte längre. Zzzzzzzz...

Och gårdagen då, ja... den bestod i att plocka och fixa (min tänkta bio blev inställd pga barnvaktsbrist hos den andra parten). W var på kalas och vi passade på att handla nya handdukar och badrumsmatta till gästtoan. Superrosa blev det. Väl hemma igen satte jag upp det och nya gardiner i köket. En ok dag.

Nä, nu måste jag sätta fart här. Bussfan går om 30 minuter.

Ha en bra måndag!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards