Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 23 mars 2013

Av Annci Hultström - 23 mars 2013 20:27

... är tända och vi väntar in Earth hour. Till det blir det en kopp the och en macka, lite spel och allmänt lökande. Det behövs. För dagen har bestått i att vända upp och ner på W's rum. Massor är slängt och det mesta är klart.

Efter det åkte vi på bio. Vi såg den bästa barnfilmen på länge, "Croddarna". Se den, säger jag. Eller vi. För alla var lika nöjda.

Mötte f.ö min fina arbetskamrat C där. Hon var där med 2 av sina barn + deras vänner. De gillade den åxå. Skarpt.

Nej, nu är det dags. Ha en trevlig kväll!!

Av Annci Hultström - 23 mars 2013 00:01

... efter en mycket trevlig kväll. Kanonställe, Stationen i Uppsala. Underbar inredning (kolla bara in lampan på bilden) och supergod mat. Jag åt den halva fiskrytan. Efter blev det en latte och en pytte-choklad-tårta-bit. Allt till det facila priset av 155:-

Det enda negativa med kvällen var att jag fick en sen dump. Började kallsvettas och skaka som ett asplöv. Det blev helt enkelt för långt mellan måltiderna. Så Marre ropade dit en servitör som kom med två sockerbitar. 10 min senare var det bra. Ska nog börja bära med mig socker i väskan. Iofs händer det extremt sällan. När det gör det är det alltid hemma, efter helg-frukostar.

Nä, nu väntar bingen. Hörs i morgon.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards