Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 11 mars 2013

Av Annci Hultström - 11 mars 2013 21:54

... lite extra gott i natt tror jag allt. För med mig in i drömmarnas rike tar jag naturligtvis herr Lassgård. Och det är nu. Nattinatti!

Av Annci Hultström - 11 mars 2013 16:33

... vilken underbar dag. Jag var med om något som jag kommer leva på tills nästa Thailandsresa.

Jag såg ROLF LASSGÅRD!!!!

Tyvärr satt jag inne på ett lunchhak och han gick förbi utanför, annars hade jag haft en finfin bild att publicera här (samt förstora, framkalla och sätta upp på väggen hemma såklart).

Förutom det har inget stort hänt i mitt liv de senaste dagarna (därav bloggtorkan). Nä, verkligheten kom ikapp mig så livet har bara bestått i det vanlig - jobb och hemmafix.

Eller förresten... Vi köpte nya köksstolar igår (var trött på röda nu efter 8 år, blev mörkbruna i fuskskinn istället). På rea, 750:- för 4 st istället för 699:-/st. När vi kom hem hade dock en stol lägre rygg än övriga 3, så H ska åka och byta den idag. Hmmmm... hoppas nästa håller måttet.

Nu sitter jag på bussen hem. Har pratat på St Göran igen. Alltid lika kul! Väl hemma blir det matlagning och läxläsning. Ja, sen sängen. Ska ju upp i ottan i morgon. Igen.

Önskar en strålande afton

Ps Fel låt vann för övrigt... bajs-utomlands-jury.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards