Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 4 mars 2013

Av Annci Hultström - 4 mars 2013 06:49

... och jag är påväg till jobbet nu. Det känns ok faktiskt. Ja, inte skitkul... men ok.

Jag vaknade, pigg, innan klockan och när jag såg mig själv i spegeln var inte ögonen svullna. Det var de den sista tiden innan resan, så semester hjälper helt klart.

När jag flyttade blicken neråt, till munnen, var det fortfarande ingen vacker syn. Men jag tror nog allt att det går åt rätt håll. Och det är bra, för nu JÄVLAR ska jag komma igång med träningen.

Den 11/4 opereras jag alltså, så innan det är det bra om min grundfysik förbättras (läs: existerar).

Efter det väntar 1 månads sjukskrivning (ev kortare beroende på hur jag mår) och då får jag bara ta korta promenader. De första 2 veckorna måste jag gå framåtlutad. Känns som det kan bli en jobbig belastning på ryggen, så även den måste stärkas.

Och vet ni vad?? Jag har 3 kg att bli kvitt åxå... hmmmm... Bacardi breezer innehåller visst kalorier... Så från idag tänker jag åxå lite extra på intaget. Nolltolerans (förutom vid resan till Budapest) på sötsaker, kaffebröd, snacks, alkohol, mjukt bröd, skräpmat - ja, ALL skit alltså. Köpte mängder med ingredienser igår för att kunna göra smoothies till frukost. Har ni några bra recept - hojta gärna till.

Nä, nu är det snart min hållplats så jag måste avrunda.

Ha en finfin dag!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards