Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 19 februari 2013

Av Annci Hultström - 19 februari 2013 18:22

... är riktigt kul. Särskilt om alla får vinna nån gång. Och vinner gör man alltid, så länge man inte kommer sist. Av minst 2 personer.

Av Annci Hultström - 19 februari 2013 12:37

... en dag i paradiset passerat. Fick jag chansen skulle jag inte tveka att tillbringa 3 månader här. Skulle vara helt fantastiskt. Tänk att få åka 25 december och komma hem i slutet av mars... mmmmm... Älskar verkligen det här stället och det lökiga levernet!!!

Dagen har inte bestått i mer än sol, bad, massage och god mat/dryck. Åt en spicy thaisallad med rostad kyckling till lunch. Heeelt underbart god. Till det en watermelonshake. Alldeles perfekt svalka i hettan.

Nu väntar en middag på stranden och efter det gissar jag på poolhäng (barnfritt sådant).

Armbågen har återhämtat sig efter manetattacken och av fiskbettet märks nada. Så i morgon är det väl dags för nåt nytt så inte dagarna blir helt innehållslösa ;-).

Önskar en fortsatt bra dag!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards